Uzņēmums "Fortum Jelgava" apmierināts ar reklāmas kampaņas rezultātiem

"Jau 2013.gada nogalē mēs uzsākām skaidrojošu materiālu izplatīšanu "Fortum" Klientu apkalpošanas centrā Jelgavā un mūsu mājas lapā ar mērķi veicināt mūsu klientu izpratni par jauna siltumenerģijas piegādes un lietošanas līguma nepieciešamību. 2014.gada pavasarī pieņēmām lēmumu rīkot iknedēļas tikšanās-sanāksmes ar māju vecākajiem un visiem interesentiem, kuriem ir jautājumi vai kuriem nepieciešams skaidrojums par līgumu pārslēgšanas nepieciešamību un kārtību. Šīs informatīvās sanāksmes notiek regulāri, katru trešdienu. Vasaras periodā iedzīvotāju interese par siltumapgādes jautājumiem samazinājās, tādēļ tika pieņemts lēmums, papildus jau īstenotajām aktivitātēm, uzsākt informatīvu kampaņu vidē, presē, radio un internetā, kuru mums palīdzēja īstenot korporācijas Zīmolvedības daļa," skaidro G.Matisa.
Viņa atzīst, ka visas aktivitātes, kuras "Fortum Jelgava" veica klientu informēšanai par siltumenerģijas piegādes un lietošanas līgumu nepieciešamību, ir devušas rezultātus: "Mūsu klienti – Jelgavas iedzīvotāji, ir sākuši ne tikai vairāk interesēties par līgumu pārslēgšanu, bet arī labāk izprot savu nozīmīgo lomu līguma pārslēgšanas procesa norisē. Arī pārvaldniekiem šajā procesā ir svarīga loma."
Tāpat kopš augusta ir pieaudzis klientu zvanu skaits "Fortum" Klientu apkalpošanas centrā, kā arī ir pieaudzis apmeklētāju skaits, strauji pieaug arī lēmumus pieņēmušo māju skaits.