"Tukuma piens" šogad ražošanā ieguldījis pusmiljonu eiro

"Uzņēmumā mērķtiecīgi realizējam investīciju politiku, ieviešot arvien jaunus produktus, lai piedāvātu tos gan vietējiem pircējiem, gan arī eksportam. Pēc tirgu izpētes esam papildinājuši zīmolu "Baltais" ar ekoloģisku pienu un sviestu, kā arī trīs jauniem jogurtiem ar sēklām," sacīja Artihovičš.
Viņš arī norādīja, ka uzņēmums patlaban sadarbojas ar 225 piegādātājiem, galvenokārt Kurzemē un Zemgalē, un ražo vairāk nekā 180 dažādus piena produktus, tostarp "Baltais Exports" zīmola svaigos piena produktus, "Baltais Eko" zīmola ekoloģiskos produktus - jogurtus, biezpienu, krējumu, kefīru.
Jau ziņots, ka "Tukuma piens" šonedēļ izsludinājis arī vairākus iepirkumus kopumā par vairāk nekā 1,5 miljoniem eiro, tostarp par graudainā biezpiena un fetas tipa siera ražošanas tehnoloģisko līniju iegādi, liecina uzņēmuma paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.
Iepirkumi tiek īstenoti Lauku atbalsta dienesta aktivitātes pasākumā "Ieguldījumi materiālajos aktīvos".
"Tukuma piens" pērn strādājis ar 49,316 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir 15% palielinājums salīdzinājumā ar 42,844 miljonu rādītāju iepriekšējā gadā, informēja uzņēmuma pārstāvji.
Savukārt uzņēmuma peļņa bijusi 2,287 miljoni eiro, kas ir par 47% vairāk nekā gadu iepriekš, kad tika nopelnīts 1,552 miljoni eiro. Finanšu rādītāju pieaugums skaidrojams ar zīmolu mērķtiecīgu attīstību, kā arī vairāku jaunu un pircēju pieprasītu produktu ražošanas sākšanu.
Uzņēmuma 79% kapitāldaļu pieder nerezidentiem, galvenokārt Igaunijas pilsoņiem, 20,51% - fiziskām personām, 0,45% - piensaimnieku kooperatīvajām sabiedrībām, bet 0,04% kapitāldaļu ir valsts un pašvaldības īpašumā.