Banner 980x90

"Tele2" atvērs deviņus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus

"Tele2" investēs pusmiljonu eiro un atvērs deviņus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja Projektu asistente Irēna Zeiza.

Šā gada atlikušajos mēnešos "Tele2" atvērs deviņus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus. Tie atradīsies Rīgā, Valmierā un Ventspilī, un kopējais investīciju apjoms pārsniegs 500 tūkstošus eiro.

"Pērn uzsākām un šogad turpinām telekomunikāciju nozarē vērienīgāko klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā. Tā mērķis ir esošajiem un topošajiem klientiem nodrošināt augstākā līmeņa servisu - individuālāku un ātrāku apkalpošanu moderna interjera telpās, kā arī iespēju izmēģināt plašāko mobilo ierīču klāstu. Esmu pārliecināts, ka "Tele2" izstrādātais koncepts ir viens no modernākajiem ne tikai mūsu valstī, bet arī Baltijas mērogā. Priecājamies, ka iedzīvotāji novērtē mūsu rūpes, jo arī šogad esam saņēmuši augstāko atzinību klientu apkalpošanas jomā - "Tele2" ir iedzīvotāju uzslavētākais uzņēmums telekomunikāciju nozarē Latvijā jau vairākus gadus*," saka "Tele2" Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš.

Vidēji mēnesī klientu apkalpošanas centros visā Latvijā "Tele2" nodrošina servisu 400 tūkstošiem esošajiem un topošajiem uzņēmuma klientiem.

Telekomunikāciju nozarē vērienīgāko klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā "Tele2" uzsāka 2013.gadā. Investējot vairāk nekā 750 000 eiro, "Tele2" atvēra sešus jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Rīgā, Daugavpilī un Liepājā, kā arī deviņus jaunus klientu apkalpošanas centrus visā valsts teritorijā - Gulbenē, Jēkabpilī, Madonā, Liepājā, Ogrē, Rīgā un Tukumā. Līdz šī gada beigām "Tele2" būs ieviesis jauno konceptu jau 17 "Tele2" klientu apkalpošanas centros.

Klientu apkalpošanas centru dizaina koncepts ir radīts "Tele2 AB Grupas" uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. Koncepta pamatā ir ideja veidot mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām. Kopumā Latvijā darbojas 41 "Tele2" klientu apkalpošanas centrs 21 pilsētā.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)