Banner 980x90

Studentu pētījums: Klientus lielākoties apmierina PV pakalpojumi

Pasažieri pārsvarā ir apmierināti ar AS "Pasažieru vilciens" sniegtajiem pakalpojumiem, tomēr neapmierinātību pasažieriem izraisa nekomfortabla temperatūra vagonos, neērtas sēdvietas un nepietiekams vai nekvalitatīvs apgaismojums, liecina Banku augstskolas studentu veiktā PV klientu apmierinātības pētījuma rezultāti, aģentūru LETA informēja Banku augstskolas Komunikācijas un mārketinga daļā.

Pētījuma rezultāti apliecinājuši, ka pasažieri pārsvarā ir apmierināti ar PV sniegtajiem pakalpojumiem. Neapmierinātību pasažieriem izraisa nekomfortabla temperatūra vagonos, neērtas sēdvietas un nepietiekams vai nekvalitatīvs apgaismojums. Tāpat pasažieri vēlas, lai vagonā pieejamā informācija par pieturām būtu uzskatāmāka un vieglāk uztverama.

Augstāku apmierinātību uzrādīja tuvāko maršrutu pasažieri, tomēr mazāk apmierināti ir pasažieri no tālajiem galamērķiem - Liepājas un Zilupes. Respondentu atbildes liecina, ka bezvadu internets ir guvis lielu pasažieru atsaucību un to nepieciešams nodrošināt visos vagonos. Pasažieri augstu novērtētu arī iespēju brauciena laikā uzlādēt portatīvās ierīces - datorus, planšetes un tālruņus.

Pētījuma rezultāti norādot, ka PV klienti augstu novērtē uzņēmuma darbinieku paveikto, nodrošinot pasažieru pārvadājumus pa dzelzceļu. Zemāks vērtējums un kritika lielākoties tiekot attiecināta uz vilcienu un infrastruktūras tehnisko stāvokli.

Studenti pirmdien, 15.jūnijā, PV vadībai un speciālistiem prezentēja šā gada sākumā veiktā pasažieru apmierinātības pētījuma rezultātus.

Pēc pētījuma prezentācijas PV valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns uzteica Banku augstskolas studentus par kvalitatīvi veikto darbu un apliecināja, ka pētījums palīdzēs uzlabot uzņēmuma darbu. "Pētījuma rezultāti apliecina, ka mūsu attīstības virzieni atbilst pasažieru vēlmēm. Piemēram, pētījumā bieži minēta nepieciešamība samazināt ceļā pavadīto laiku. Savukārt PV šogad ir izveidojis jau divus ekspresvilcienu maršrutus - uz Valmieru un uz Dobeli," norāda Lubāns.

Pētījumu pagājušā gada nogalē veica trīs studentu grupas lietišķā pētījuma studiju kursa ietvaros, aptaujājot vairāk kā 1100 vilcienu pasažierus visos pasažieru vilcienu maršrutos Latvijā. Pētījuma mērķis bija noskaidrot apmierinātību ar kustības grafiku, biļešu iegādes un kontroles apkalpošanas kvalitāti, kā arī uzzināt pasažieru viedokļus par esošo un vēlamo komforta līmeni vilcienos.

Banku augstskola ir valsts dibināta augstākās izglītības iestāde, kas jau vairāk nekā divdesmit gadus ir viena no atpazīstamākajām Latvijas biznesa skolām. Pašlaik tā īsteno kopskaitā 14 akreditētas profesionālās augstākās izglītības studiju programmas biznesa vadības un finanšu izglītības virzienos visos studiju līmeņos.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)