Banner 980x90

"Stenders" piesaista papildu viena miljona eiro ieguldījumu

Latvijas kosmētikas ražotājs "Stenders" ir vienojies ar vadošo Baltijas riska kapitāla fondu pārvaldnieku "BaltCap" par papildus viena miljona eiro ieguldījuma veikšanu, pilsētas informācijas portālu tīklam Pilseta24.lv ziņo "Stenders" mārketinga un komunikācijas vadītāja Baiba Čipa-Ziemele.

Līdz ar jauno darījumu, ir notikušas izmaiņas SIA "Stenders" kapitāldaļu sadalījumā. KS "BaltCap Latvia Venture Capital Fund" ir palielinājis dalību SIA "Stenders" no 20% uz 28,34%. Pārējie dalībnieki attiecīgi ir Ieva Eglīte ar 68,69%, Jānis Bērziņš un Zane Stavra katrs ar 0.70%, Ameen Ali Y Yamany ar 1.48%.

"Jau iepriekš esam pauduši apņēmību strauji attīstīties ārvalstu tirgos un strādāt pie investīciju piesaistes. Veiksmīgā sadarbība ar BaltCap pierāda, ka Stenders ir stabils uzņēmums ar augstu potenciālu globālā mērogā. Ja līdz šim uzņēmums ir bijis kā neliela izmēra kuģis, kuru vadījām pašu spēkiem, tad līdz ar jaunu investīciju piesaisti mēs strauji izejam dziļākos starptautiskajos ūdeņos. Tas arī rada nepieciešamību piesaistīt vadītāju ar globālu pieredzi, ko esam veiksmīgi izdarījuši", piebilst "Stenders" padomes priekšsēdētājs Jānis Bērziņš.

Kopš 2015.gada sākuma par "Stenders" vadītāju ir kļuvis pasaules līmeņa kosmētikas nozares vadītājs Julien Laporte, kurš iepriekš bijis valdes loceklis pasaules slavenajā franču zīmolā L’Occitane, kura apgrozījums ir virs 1 miljarda eiro, vadītājs Angļu kosmētikas uzņēmumā Crabtree & Evelyn, kā arī L’oreal Turcijas un Baltijas pārstāvniecības vadītājs. Vadības komandas stiprināšana ar starptautiskiem kosmētikas nozares profesionāļiem un papildus investīciju piesaiste, apliecina Stenders ambiciozos attīstības plānus. 2015.gadā "Stenders" plāno atvērt veikalus dzīvīgajās Singapūras un Londonas pilsētās, kā arī ievērojami paplašināt produktu klāstu.

"Investīciju piesaiste tiek veikta, lai nodrošinātu "Stenders" iepeldēšanu globālajos ūdeņos, kur atrodas arī galvenie pasaules līmeņa konkurenti, kā piemēram L’Occitane, Kiehl’s, Crabtree & Evelyn. Esmu pārliecināts, ka Stenders zīmols to ir pelnījis. Es pats personīgi esmu strādājis galvenajos Stenders konkurentos un varu teikt, ka Stenderam nav par ko tos apskaust, jo piemīt par kas vairāk! Starptautiskā attīstība uzņēmumā tiks balstīta uz jau šobrīd izcili veiksmīgo attīstību Ķīnā, un 2015. gadā Stenders attīstīsies parējā Āzijā, sākot ar Singapūru un Dienvidkoreju un turpinot ar daudziem citiem tirgiem. Stenders komanda šobrīd ļoti aktīvi strādā pie produktu portfeļa piemērošanas Āzijas tirgum, lai vēl papildus pastiprinātu izaugsmi šajā reģionā, un tuvāko mēnešu laikā jau plānotas pirmās svarīgās jauno produktu izlaišanas. Tā kā "Stenders" ambīcija ir kļūt par patiesi globālu zīmolu, 2015.gadā plānojam arī atvērt veikalus Londonā, kas ir pirmajā vietā pasaulē tūristu apmeklētības ziņā. 2015.gads solās būt lielu pārmaiņu gads "Stendera" starptautiskajā attīstībā, bet es ticu, ka tas ir tikai sākums" pārliecināts ir jaunais "Stenders" vadītājs Julien Laporte.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)