Šobrīd uz autoceļiem labo tikai satiksmei bīstamās bedres

Pie pašreizējiem laika apstākļiem, kad gaisa temperatūra dienas laikā ir virs 0ºC un naktī zem 0ºC, bedru aizpildīšanas metode ir aukstā asfalta tehnoloģija. Satiksmei bīstamās bedres tiek labotas neatkarīgi no laika apstākļiem.
Satiksmei bīstamās bedres remonta mērķis ir novērst avārijas situācijas un nodrošināt satiksmes drošību līdz brīdim, kad bedres iespējams salabot atbilstošos laika apstākļos un ar ierastajām tehnoloģijām.
Iestājoties tehnoloģijai atbilstošiem laika apstākļiem, proti, diennakts vidējā gaisa temperatūra ir virs +5ºC grādiem, LAU uzsāks masveida bedru remontu uz melnā seguma valsts autoceļiem.
Šogad satiksmei bīstamās bedres salabotas gandrīz 7 150 m2 platībā.
Par satiksmei bīstamām tiek uzskatītas tādas bedres asfalta segumos, kuru laukums lielāks par 0,1 m2 un kuras ir dziļākas par pieciem centimetriem. Uz A uzturēšanas klases autoceļiem avārijas bedres tiek labotas 24 h laikā, B uzturēšanas klases autoceļiem piecu diennakšu laikā, C uzturēšanas klases ceļiem nedēļas laikā un uz D uzturēšanas klases ceļiem divu nedēļu laikā.
Autovadītājus aicina būt piesardzīgiem un izvēlēties laika apstākļiem un ceļa stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu, kā arī ievērot lielāku distanci starp priekšā braucošiem transportlīdzekļiem, lai varētu savlaicīgi izvairīties no satiksmei bīstamām bedrēm.