Banner 980x90

Par darba sludinājumiem ar norādītu atalgojumu ir ievērojami lielāka interese

Foto: Ekrānšāviņš no mājaslapas
Foto: Ekrānšāviņš no mājaslapas

Darba meklētāju interese par darba piedāvājumiem, kuros norādīts atalgojums, ir divarpus reizes lielāka nekā par darba sludinājumiem, kuros norādīta tikai amata pozīcija un uzņēmuma nosaukums, liecina portāla "CV Market" novērojumi.

Šādu rezultātu "CV Market" ieguva, izvietojot reklāmas baneri uzņēmuma partnera mājaslapā laikā no 2015.gada jūlija līdz 2015.gada decembrim.

"CV Market" Latvijas filiāles vadītāja Renāte Zīverte norādīja, ka šie dati apliecina, ka darba atalgojuma norādīšana sludinājumā ir ne tikai labā prakse, bet arī labāku rezultātu nodrošinoša rīcība.

"Divarpus reizes palielinās darba devēja izredzes ieinteresēt plašāku auditoriju un līdz ar to arī atlasīt labākos darbiniekus. Lai sludinājums ar darba piedāvājumu sasniegtu plašāku auditoriju un to izlasītu iespējami vairāk interesentu, priekšnoteikums ir vienkāršs - sludinājumā ir jānorāda arī piedāvātā darba alga," skaidroja Zīverte.

Viņa atzīmēja, ka 56% darba meklētāju apliecina, ka vispirms izskata darba sludinājumus ar norādītu atalgojumu, liecina "CV Market" aptaujas rezultāti. Šajā aptaujā, kas veikta no šī gada 2.februāra līdz 25.februārim, piedalījās 503 respondenti.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)