Banner 980x90

"Maxima" un "Rimi" nav saņēmuši pieteikumus samazināt cenas

Lai arī SIA "Rimi Latvia" un SIA "Maxima Latvija" vēl nav saņēmuši cenu samazināšanas pieteikumus piena produktiem no ražotājiem, tomēr uzņēmumi sola reaģēt situācijā ar Krievijas sankcijām, kas skārušas piena nozari, un samazināt piena produktu cenas, biznesa portālam "Nozare.lv" stāsta uzņēmumu pārstāvji.

"Rimi Latvia" pārstāve Dace Valnere uzsver, ka "Rimi" kopumā akceptē cenu samazinājumus un tiecas samazināt produktu cenas veikalu plauktos. "Tāpēc, ja ražotāji nāks ar šādu piedāvājumu, "Rimi" tūliņ uz to reaģēs, un šos cenu samazinājumus redzēs arī pircēji. Turklāt, visticamāk, piegādes cenu samazinājums ir neizbēgams."

Pagaidām cenu samazināšanas pieteikumi "Rimi Latvia" vēl nav iesniegti, norāda Valnere, piebilstot, ka pārrunas par tālāko rīcību turpinās un ar piena pārstrādes uzņēmuma "Food Union" pārstāvjiem tikšanās ir paredzētas tuvāko dienu laikā.

Arī uzņēmuma "Maxima Latvija" pārstāvis Jānis Beseris apstiprina, ka uzņēmums ir gatavs cenu samazinājumam. "Tiklīdz būs saņemta oficiāla informācija par produktu cenu samazinājumu no ražotāju puses, proporcionālā apjomā tiks samazinātas cenas šiem produktiem arī veikalu plauktos."

"Maxima" pārstāvis atzīmē, ka uzņēmums ir saņēmis lūgumus no atsevišķiem piena produktu ražotājiem par iespēju realizēt piena produktu pārpalikumus "Maxima" veikalos, un jau patlaban ir sāktas pārrunas, lai vienotos par konkrētākiem lēmumiem un rīcību.

Lai atbalstītu vietējos ražotājus, gan palīdzot realizēt Krievijas tirgum paredzētos produktus, gan veicinot Latvijas produktu pieprasījumu "Maxima" veikalos, uzņēmums tuvākajā laikā sagatavos un izvietos īpašu noformējumu pašmāju piena produktiem, dārzeņiem un gaļas izstrādājumiem gan veikalos, gan uzņēmuma reklāmas izdevumos, lai tādējādi pievērstu pircēju uzmanību un veicinātu pašmāju produktu noietu.

Tikmēr "Rimi" pārstāve skaidro, ka patlaban konkurence starp pašmāju ražotājiem aug, jo Krievijas tirgu ir zaudējuši arī Lietuvas un Igaunijas uzņēmēji. "Mēs varam būt droši, ka kaimiņvalstu uzņēmēji vēl sīvāk konkurēs ar Latvijas ražotājiem, un tas nozīmē jaunu konkurences situāciju ne vien Latvijas, bet visas Eiropas tirgū."

Tādēļ "Rimi" no savas puses apliecina, ka īstenos aktivitātes, kas veicina iegādāties tieši Latvijā ražotus pārtikas produktus. Patlaban svaigās pārtikas segmentā 80% no "Rimi" veikalā pārdotās produkcijas ir ražota Latvijā.

Tāpat "Rimi" pārstāve atzīmē, ka līdz šim uzņēmums ir nācis pretī Latvijas ražotājiem un operatīvi pieņēmis tirdzniecībā virkni piena produktu, piemēram, "Tukuma piena" un "Rīgas piensaimnieka" produkciju, kas bija ražoti Krievijas tirgum.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)