Banner 980x90

Lieldienās "Latvijas balzama" reģionu veikalos apgrozījums audzis par 40%

Pateicoties siltajam un saulainajam laikam, kā arī iedzīvotāju vēlmei vairāk laika pavadīt ārpus pilsētām, pie dabas, "Latvijas balzama’’ specializēto alkoholisko dzērienu veikalu apgrozījums Lieldienu brīvdienās reģionos audzis par 40%, salīdzinot ar šiem svētkiem pagājušajā gadā, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja uzņēmuma pārstāvis.

Vislielākais pieprasījuma pieaugums, salīdzinot ar Lieldienām pērn, kad laiks bija krietni aukstāks, šajās Lieldienās bijis pēc kokteiļiem un sidriem (+80%), alus (+60%), bezalkoholiskiem dzērieniem (+60%) un vīna (+50%).

Svētkos pieprasītāko dzērienu topā bija "LB" un "Black Balsam" kokteiļi, baltvīns "Cono Sur Cabernet Sauvignon", alus "Cēsu Premium Pint" un "Aldaris Zelta", degvīns "Moskovskaya Osobaya".

Kopējais "Latvijas balzama" specializēto alkoholisko dzērienu veikalu apgrozījums aizvadītajās četrās brīvdienās bijis par 23% lielāks nekā attiecīgajā periodā pērn.

Šobrīd Latvijā ir 46 "Latvijas balzama’’ specializētie veikali, kas pieder S.P.I. Group uzņēmumam SIA "Bravo". Veikalos iespējams iegādāties visus AS "Latvijas balzams" dzērienus, kā arī plašu klāstu importētos alkoholiskos dzērienus un citus produktus. SIA "Bravo" piederošo "Latvijas balzams" veikalu kopējais apgrozījums 2013. gadā veidoja 13 miljonus EUR, ieskaitot PVN.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)