Banner 980x90

"Latvijas Pasts" 2012.gadu noslēdzis ar teju 3,7 miljonu latu peļņu

"Latvijas Pasts" 2012.gadu noslēdzis ar teju 3,7 miljonu latu peļņu, pilsētas informācijas portālu tīklam ziņoja VAS Latvijas Pasts Sabiedrisko attiecību speciāliste Zane Plone.

"Latvijas Pastā" 2012.gadā īstenotas būtiskas pārmaiņas, kas ir pamats uzņēmuma veiksmīgajiem darbības rezultātiem. Operatīvie dati liecina, ka "Latvijas Pasts" pēc vairāku gadu zaudējumiem 2012.gadu noslēdza ar peļņu gandrīz 3,7 miljonu latu apmērā. Uzņēmuma neto apgrozījums pērn pieaudzis par 1,3 miljoniem, sasniedzot 41,1 miljonu latu.

Kopš 2012.gada sākuma, stājoties spēkā "Latvijas Pasta" jaunieceltās valdes pilnvarām, ir izpildīta virkne uzņēmuma akcionāra – Satiksmes ministrijas – doto uzdevumu. Rentabilitātes paaugstināšanai ir veiktas izmaiņas uzņēmuma nekustamo īpašumu apsaimniekošanā un atsavināšanā, veiktas strukturālās reformas, samazinātas uzņēmuma administratīvās izmaksas, novērsta funkciju dublēšanās un īstenota struktūrvienību apvienošana, veikti uzlabojumi pakalpojumu kvalitātes un klientu servisa nodrošināšanā. Atbilstoši klientu vēlmēm un tirgus tendecēm Latvijas Pastā ir ieviesti jauni pakalpojumi un modernizēti esošie, Pilseta24.lv norādīja Plone.

Lai uzlabotu klientu servisu, "Latvijas Pasts" ieviesis mūsdienīgus apmaksas risinājumus vēl 133 pasta nodaļās. Tādējādi šobrīd jau 177 pasta nodaļās visā Latvijas teritorijā par saņemtajām precēm vai pakalpojumiem iedzīvotāji var norēķināties, izmantojot maksājumu karti.

"Latvijas Pasts" 2012.gadā ir paveicis daudz, lai stabilizētu uzņēmuma finansiālos rādītājus un uzlabotu tā darbības rezultātus. Katrs no vairāk nekā 4200 darbinieku lielā "Latvijas Pasta" kolektīva ir sniedzis ieguldījumu, lai uzņēmums strādātu efektīvāk, apkalpotu vairāk klientu un sniegtu kvalitatīvākus pakalpojumus. Tomēr tas ir tikai pirmais solis "Latvijas Pasta" konkurētspējas nostiprināšanā un finanšu rādītāju uzlabošanā. "Latvijas Pastam" darāmā joprojām ir daudz gan uzņēmuma modernizācijā un jaunu pakalpojumu ieviešanā, gan piegādes ātruma palielināšanā un klientu apkalpošanas kvalitātes celšanā," uzsver "Latvijas Pasta" valdes priekšsēdētājs Māris Kleinbergs

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)