Banner 980x90

"Latvijas balzams" zīmoli saņem deviņas medaļas Amerikā

AS "Latvijas balzams’’ (LB) dzērienu kvalitāte tikusi augsti novērtēta ar deviņām medaļām divos prestižos nozares konkursos ASV - Sanfrancisko "World Spirits Competition 2014" un Lasvegasas "Wine & Spirits Wholesalers America", kas pulcē Amerikas ietekmīgākos alkoholisko dzērienu izplatītājus un piegādātājus no visas pasaules.

"Sasniegumi konkursos Amerikas kontinentā ir ļoti nozīmīgs panākums, īstenojot tālejošus uzņēmuma eksporta plānus, " pauž AS "Latvijas balzams" valdes priekšsēdētājs Guntis Āboltiņš-Āboliņš. Viņš ir pārliecināts, ka tas paver jaunas iespējas uzņēmumam paplašināt eksportējamo dzērienu klāstu uz ASV, kā arī noslēgt jaunus darījumus ar izplatītājiem un vairumtirgotājiem.

Vienā no prestižākajiem dzērienu industrijas konkursiem Amerikā - "Sanfran-cisko World Spirits Competition 2014", kas norisinājās marta beigās, LB zīmoli ieguva četras medaļas - zelts Rīgas Melnajam balzamam, sudrabs - Rīgas Melnajam balzamam Element un Riga Black Vodka, bronzas medaļa - Balzamam ar upeņu gar-šu.

Savukārt pagājušajā nedēļā AS "Latvijas balzams" pārstāvji piedalījās vērienī-gajā "Wine &Spirits Wholesalers America" konvencijā Las Vegasā, kas jau 71.gadu vienuviet pulcēja Amerikas alkoholisko dzērienu izplatītājus un piegādātājus no visas pasaules. No Lasvegasas mājās atvestas 5 medaļas: dubultzelts Rīgas Melna-jam balzamam ar upeņu garšu; sudrabs - Balzama klasiskajai versijai un Element, degvīnam Riga Black Vodka, kā arī kafijas liķierim Moka. Savā stendā uzņēmums ie-pazīstināja ar Rīgas Melnā balzama līnijas dzērieniem, liķieriem, degvīniem un citiem tieši eksporta mērķiem radītiem jauniem zīmoliem (Foto ar LB stendu Lasvegasas iz-stādē pielikumā).

"ASV ir viens no mūsu stratēģiskajiem tirgiem, kas pašlaik veido 2% no "Latvijas balzams" tiešā eksporta portfeļa. Mūsu ambīcija ir tuvāko gadu laikā šo īpatsvaru vairākkārtīgi palielināt. Uz ASV jau eksportējam "Rīgas Melno balzamu" un Balzamu ar upeņu garšu, kuri, kā liecina konkursu rezultāti, ir augsti vērtēti profesionāļu auditorijā. Dalība Lasvegasas izstādē ir vērtīga ne tikai ar piecām atvestajām meda-ļām, bet arī ar vairākiem jauniem sadarbības projektiem, darbs pie kuriem jau ir aiz-sākts", uzsver LB komercdirektors Valters Kaže.

Pērn "Latvijas balzams" zīmoli jau izpelnījās līdzvērtīgu ievērību citos nozīmīgos stipro alkoholisko dzērienu konkursos ASV - "Los Angeles International Spirits Competition 2013" un "New York Wine&Spirits Competetion 2013".

AS "Latvijas balzams" ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā, ar tradīcijām bagātu vēsturi kopš 1900. gada. Uzņēmums pārstāv 24% Latvijas alkoholisko dzērienu tirgus un ražo vairāk nekā 100 dažādu produktu gandrīz visos stipro un vieglo alkoholisko dzērienu segmentos, no kuriem vairākos ir izteikts tirgus līderis Latvijā.

AS "Latvijas balzams" ir pārtikas nozares vadošais uzņēmums un viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem Latvijā, nodrošinot vairāk nekā 600 darbavietu. Starp mūsu ražotajiem produktiem ir tādi pasaulē atzīti zīmoli kā Stolichnaya, Moskovskaya, Rīgas Melnais balzams un vietējā tirgū populārākais dzirkstošais vīns Rīgas šampanietis. Mūsu lielākais lepnums - Rīgas Melnais balzams - ir viens no senākajiem alkoholisko dzērienu zīmoliem Eiropā, kas savu pirmsākumu rod tālajā 1752. gadā. Uzņēmumam Rīgā pieder dzirkstošo vīnu un vieglo alkoholisko dzērienu, kā arī stipro alkoholisko dzērienu ražotne.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)