Latvijā radīti pasaulē pirmie aizsargi, kas pieņem sportista ķermeņa formu

Publicitātes foto
Publicitātes foto

Latvijas uzņēmums "Blindsave", kas līdz šim attīstījis un ražojis ekipējumu florbola vārtsargiem, radījis pasaulē pirmos aizsargus, kas pieņem sportista ķermeņa formu, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informē uzņēmuma pārstāvis Oskars Fīrmanis.

Izmantojot unikālā aizsargametriāla īpašības un funkcionalitāti, uzņēmums izstrādājis daudz plānākus un triecienizturīgākus aizsargus, kas būs piemēroti arī basketbolistiem un citiem iekštelpu sporta veidu pārstāvjiem.

Unikālais aizsargmateriāls, kas tiek ražots Latvijā, ir veidots no īpašām elastīgajām putām, kam ir ļoti labas trieciena absorbētspējas un ķermeņa pielāgošanās īpašības. Materiāls sāk pieņem formu tiklīdz tas saskaras ar sportista ķermeni, vislabāko funkcionalitāti sasniedzot pie 36,6 – 37,0 C grādiem.

"Pēc dažādiem testiem un izmēģinājumiem gandrīz divu gadu garumā, mēs esam ieguvuši aizsargu, kurš ir par 40% plānāks, bet tā trieciena absorbētspēja ir par 20% labāka nekā citu zīmolu produktiem, kas ir pārstāvēti šajā tirgū. "Blindsave" radītie produkti testēti Rīgas Tehniskajā universitātē un tos dzīvē ir pārbaudījuši arī daudzi Latvijas izlases basketbolisti un basketbolistes, kuru atsauksmes ir bijušas ļoti pozitīvas," saka "Blindsave" vadītājs Andis Blinds. 

Uzņēmuma radītie aizsargšorti aizsargā sportista augšstilbus, gurnus un astes kaulu, bet aizsargkrekls – ribas. Jau tuvākajā nākotnē uzņēmums plāno arī piedāvāt ceļa un elkoņa sargus, ¾ garuma šortus ar aizsargiem u.c. produktus.

"Blindsave" aizsargekipējums ražots Latvijā. Pirmo produktu attīstībā un izstrādē investēti vairāk nekā 30 tūkstoši eiro. 

Lai iepazīstinātu sporta cienītājus un aktīva dzīves veida piekritējus ar uzņēmuma aizsargekipējumu arī citviet pasaulē, otrdien, 18.oktobrī, "Blindsave" uzsāk pārdošanas kampaņu "crowdfunding" vietnē "Kickstarter.com". Kampaņa ilgs līdz 21.novembrim un uzņēmums kopumā cer piesaistīti 30 000 dolāru. Pirmos produktus paredzēts piegādāt jau 2017.gada janvārī.

"Ar šo kampaņu mēs vēlamies iegūt atpazīstamību vienā no lielākajiem pasaules tirgiem - ASV, veikt pirmo produktu iepriekšpārdošanu un savākt līdzekļus, kas nepieciešami masveida produkcijas ražošanas uzsākšanai, kā arī piesaistīt investoru uzmanību. Mēs esam pārliecināti, ka ir ļoti daudz spēlētāju, kas meklē un vēlas atrast aizsargus, kas ir daudz ērtāki, drošāki un funkcionālāki. Mēs to šobrīd varam piedāvāt ne tikai florbolā, bet arī tādā pasaulē populārā sporta veidā kā basketbols," atzīst Blinds.

Viss par: Latvijas ziņas