Jūlijā Food Union Latvijā pārdevis gandrīz 700 tonnas saldējuma

Pārdošanas līderi – saldējumi TIO un Pols, sastāda 56% no kopējā tirdzniecības apjoma. Savukārt, āra tirdzniecības vietās pārdošanas apjoms pieauga vairāk nekā trīs reizes.
Stabili augsts pieprasījums ir novērojams visiem Food Union saldējumiem, taču vislielāko popularitātes kāpumu piedzīvojuši saldējumi Pols (+110%) un Nu Fruit (+87%), salīdzinot ar šo pašu periodu pērn.
Īpaši labi veicas arī šī gada jaunumiem – 100% dabīgā augļu biezeņa sorberta Nu Smoothie pārdošanas apjomi veido gandrīz 50% no kopējā Nu Fruit realizētā apjoma, savukārt jaunais Pols vafeļu glāzītēs ar lielo šokolādes cepurīti veido 25% no kopējā Pols pārdotā apjoma.
Food Union strādā, lai saldējuma produkcija pircējiem būtu pieejama pēc iespējas plašākā sortimentā un pēc iespējas vairāk veikalos. Pašlaik Food Union saldējumi ir nopērkami tirdzniecības tīklu Aibe, Antaris, Beta, Bravo, Depo, Elkor, Elvi, Top, Lats, Lukoil, Mego, Narvesen, Prisma, Sky, Statoil, Stockmann, Maxima veikalos un citos piemājas mazajos veikaliņos.
Iepriekš jau tika ziņots, ka arī šajā gadā saldējums ir Food Union prioritārais segments. Latvijas vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union šogad ir ieguldījis vairāk nekā 3 miljonus eiro jaunās saldējuma ražošanas tehnoloģijās un saldējuma virzīšanā ārvalstu tirgos ar mērķi teju dubultot saldējuma ražošanas apjomus salīdzinājumā ar 2012. gadu. Trīs gadu laikā, kopš 2012. gada, Food Union saldējuma virzienā ieguldījis jau vairāk nekā 16 miljonus eiro.