Jauno uzņēmēju dienā triumfē Jelgavas Spīdolas ģimnāzija

Latvijas Darba devēju konfederācija (LDDK) uzvarētājiem, SMU "Koka tauriņi" pasniedza 1325 eiro. Šo summu summu izdevies savākt pateicoties Latvijas Darba devēju konfederācijas biedriem, kuri Ziemassvētkos izsolīja LDDK padomes radītos šokolādes brīnumus - trifeles, kas tapušas izcilā pavāra Mārtiņa Sirmā un šokolādes burves Ilzes Garančas meistarklasē.
"Būt sociāli atbildīgiem, palīdzēt un atbalstīt vienam otru ir augstākā vērtība. Šodien mēs, pārstāvot Latvijas lielākos un atbildīgākos uzņēmumus, vēlamies sveikt visus Skolēnu mācību uzņēmuma (SMU) konkursa dalībniekus, jo viņi visi, iesaistoties šajā iniciatīvā, ir uzvarētāji. Pieredze un zināšanas, kuras skolēni iegūst, ir nenovērtējamas naudas izteiksmē vai saņemtā godalgā.Uzņēmējdarbības pamatus, līdzīgi kā matemātiku un valodas, ir jāmācās no pašas bērnības, lai pirmie soļi pieaugušo pasaulē ir viegli un droši. Paldies visiem, kas palīdzēja īstenot mūsu labo ieceri," stāsta LDDK ģenerāldirektore Līga Meņģelsone.
Skolēnu mācību uzņēmumu "Koka tauriņi", ko veido jaunieši no Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas, balvā ieguva arī apmaksātas studiju vietas biznesa augstskolā "Turība" un dalību Eiropas SMU finālā Tallinā, ko finansē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA). Bet studiju ziņā jauniešiem būs, ko izvēlēties, jo arī Latvijas Universitāte (LU) "Koka tauriņi" veidotājiem dāvina apmaksātas studiju vietas, jo viņu biznesa plāns atzīts par vislabāko.
Otro vietu šajā konkursā ieguva Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas SMU "Koka pulksteņi", savukārt vēl kāda Jelgavas komanda, Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas SMU "Balts uz melna", kas ražo kreatīvus atstarotājus, ieguva otro vietu pamatskolu grupā.
"Jauno uzņēmēju diena 2014" tiek īstenota LIAA projektā "Inovatīvas uzņēmējdarbības motivācijas programma", ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds un Eiropas Savienība. Skolēnu mācību uzņēmumu programmas mērķis ir veicināt skolēnu uzņēmību un uzdrīkstēšanos, sekmēt viņu prasmes inovatīvu un radošu ideju attīstīšanā, attīstīt skolēnu spējas pieņemt pārdomātus un pamatotus lēmumus, kas veicina personisko un sabiedrisko labklājību, vienlaikus pārbaudot viņu uzņēmējspējas praktiskā darbībā.