Ieguldot 500 000 eiro, "Tele2" atvēris jaunā koncepta apkalpošanas centrus; arī Ventspilī
![](http://img.pilseta24.lv/media/816x610/pilseta24-news-archive/1102/1102115.jpg)
"Vērienīgu klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā "Tele2" uzsāka pirms diviem gadiem, un šobrīd jau 16 klientu apkalpošanas centros Rīgā, Daugavpilī, Ventspilī, Liepājā, Valmierā ir veiksmīgi ieviests jaunais koncepts. Esmu pārliecināts, ka "Tele2" klientu apkalpošanas centru dizaina koncepts ir viens no modernākajiem Latvijā, un to atzinīgi ir novērtējuši arī mūsu klienti," pilsētas informācijas portālam Ventspils24.lv saka "Tele2" Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš.
""Tele2" mērķis ir nodrošināt, lai ikviens klients būtu apmierināts ar mūsu pakalpojumiem un sniegto servisu, un arī šogad turpināsim ieviest jauno konceptu un pārsteigsim klientus ar citiem jaunumiem," piebilst Pūciņš.
Jaunais dizaina koncepts ir radīts "Tele2 AB" grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. Koncepta ideja ir veidot klientu apkalpošanas centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām.
Kopumā Latvijā darbojas 40 "Tele2" klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā.