Banner 980x90

"Elvi" tīkla apgrozījuma pieaugums 2014.gadā - 7% apmērā

Mazumtirgotāja "Elvi" apgrozījuma pieaugums 2014.gada pirmajos deviņos mēnešos, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, ir 7% apmērā, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja SIA "Elvi Latvija" komercdirektore Laila Vārtukapteine.

Viņa norāda, ka pēc uzņēmuma prognozēm, tīkla apgrozījuma pieaugums līdz gada beigām saglabāsies līdzšinējā apmērā vai nedaudz pat palielināsies.

Šogad "Elvi" pārdošanas rezultātos esot vērojamas vairākas izteiktas tendences.

"Arvien vairāk mūsu pircēji izvēlas par labu veselīgajam dzīvesveidam, par ko liecina pārdošanas rādītāji vairākās preču kategorijās. Piemēram, maizes produktu grupā par 82% pieaudzis pieprasījums pēc galetēm un sausmaizītēm un par 20% sausiņiem. Savukārt no uzkodu klāsta arvien biežāk pircēji iegādājas žāvētos augļus un/ vai riekstus - vidējais noieta pieaugums 23% apmērā," skaidro Vārtukapteine.

Tāpat šogad palielinājies pieprasījums pēc sausajām brokastīm, kas ir musli, kukurūzas pārslas, nūjiņas utt. (kopā +16%), dārzeņiem (+16%), augļiem un ogām (kopā +11%) un zivīm (+5%).

"Mazumtirgotājs "Elvi", veicot rūpīgu pircēju vajadzību izzināšanu, regulāri papildina veikalu piedāvājuma klāstu. Tā, piemēram, veikalos "Elvi" arvien vairāk tiek piedāvāti sojas, bezglutēna un diabētiskie produkti, jo šogad salīdzinājumā ar deviņiem mēnešiem pērn pieprasījums pēc tiem ir audzis attiecīgi 3410%, 755% un 27% apmērā," papildina Vārtukapteine.

Neskatoties uz veselīgā dzīvesveida ievirzi, pircēji "Elvi" labprāt iegādājas dažādus saldumus (kopā +12%) un konditorejas izstrādājumus (kopā +7%). Interesanti atzīmēt, ka iecienītākie "Elvi" pircēju gardumi abās pozīcijās ir šokolādes konfektes (+63%) un kūkas (+30%).

Kopējās iepirkšanās tendences veikalos "Elvi" šogad lielā mērā ietekmēja arī karstais laiks jūlija beigās/ augustā sākumā. Divu nedēļu laikā veikalos "Elvi" kopā bija pārdotas gandrīz 283 tonnas dzeramā ūdens, 498 hektolitri porciju saldējuma, 220 hektolitri saldējuma lielajos, t.s., ģimenes, iepakojumos un 3 tonnas ledus. Savukārt, salīdzinot 2014.gada deviņus mēnešus ar šo pašu periodu pērn, pieprasījums pieaugums ledum ir +49%, minerālūdenim - +26% apmērā, bet saldējumam kopā - +13%.

"Uzlabojoties kopējai demogrāfijas situācijai valstī, arī veikalos "Elvi" palielinās pieprasījums pēc precēm bērniem un zīdaiņiem - kopējais noieta pieaugums kategorijā +12%," atzīst Vārtukapteine, papildinot - jau otro gadu pēc kārtas mazumtirgotājs ir iesaistījies ziedojumu līdzekļu vākšanas kampaņā, kuras viens no galvenajiem mērķiem ir palīdzēt Latvijas ģimenēm piepildīt sapni par sen gaidīto mazuli, apmaksājot medicīniskās apaugļošanas kursu.

Neskatoties uz Krievijas tirdzniecības embargo pārtikas produktiem, 2014.gada deviņu mēnešu pārdošanas dati liecina - kopējais pieprasījuma pieaugums piena produktu kategorijā šogad ir 8% apmērā: jogurtiem +21%, skābpiena dzērieniem (kefīram, rjaženkai, paniņām utt.) +19%, biezpienam + 10 un sieriem +7%.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)