"Dunlop" apņemas dažādot motosportu un Ženēvā prezentē četras BTCC ātrumsacīkšu riepas

Starptautiskajā Ženēvas auto izstādē Dunlop prezentēs riepas ar jaunākajām specifikācijām, kas izstrādātas īpaši MSA britu salonautomobiļu čempionāta (BTCC) sacensībām – vienām no pasaules vadošajām sacensībām sērijveidā ražotajām automašīnām. Jaunākās riepas ļauj braucējiem izvēlēties elementus, liekot mainīt BTCC sacensību stratēģiju.
Dunlop apgādā BTCC ar riepām kopš 2003. gada. 2013. gadā uzņēmums nolēma ieviest ‘opcijas’ riepu, lai sacīkstēs tiktu iekļauts vairāk stratēģiski mainīgo lielumu. Pastāvēja uzskats, ka riepas ar mīkstāku sastāvu varētu papildināt sacīkstes ar jaunu dimensiju.
Patlaban BTCC riepu klāsts ietver trīs sausiem laika apstākļiem paredzētas riepas: the Dunlop Sport Maxx Soft, Dunlop Sport Maxx Medium un Dunlop Sport Maxx Hard, kas īpaši izstrādātas Trakstonas sacīkšu trases īpaši lielajiem ātrumiem. Kolekcijā iekļautas arī Dunlop Sport BluResponse slapjai un lietainai sacīkšu trasei paredzētās riepas. Visas riepas veidotas tā, lai nodrošinātu optimālu sniegumu sacīkšu trasē kopumā. Katra no tām izstrādāta tā, lai konkrētā temperatūrā un specifiskos trases apstākļos uzrādītu izcilu veiktspēju.
"Lepojamies ar BTCC riepu līniju un ar prieku prezentējam tās Ženēvā. BTCC riepu konstrukcija ir balstīta uz zināšanām, ko galvenokārt esam guvuši no atzītā Dunlop GT klāsta. Trīs veidu riepās, kas paredzētas sausam laikam, izmantotas sastāvdaļas un tehnoloģijas, kas sekmīgi pielietotas citās sacīkstēm paredzētajās riepās, piemēram, Lemānas sacīkšu sērijas riepām Eiropā, gūstot uzvaras LMP2 programmās," sacīja Dunlop Motorsport EMEA Sabiedrisko attiecību un komunikāciju direktors Džeimss Beilijs (James Bailey).
Ženēvā prezentētajās riepās iekļauti jaunākie uzlabojumi, piemēram, reaģētspējīgāka konstrukcija, kas garantē Dunlop izslavēto izturību un braucējam nodrošina labāku spēju reaģēt, jo īpaši – ekstrēmi bremzējot un izbraucot vairākus līkumus, kuros strauji mainās kustības virziena vektors. Tas sniedz braucējam precīzitātes izjūtu (jo īpaši, iebraucot asos līkumos).
MSA britu salonautomobiļu līderis piesaista komandas, kas pārstāv oriģinālā aprīkojuma ražotājus (OEM), piemēram, BMW, Honda, Mercedes-AMG, Ford, VW, Audi, MG un Toyota. 2015. gadā BTCC reputāciju paaugstinās Infiniti ienākšana. Infiniti nolēmusi piedalīties čempionātā, lai sekmētu sava ‘premium’ zīmola atpazīstamību Eiropā.
"Viens no BTCC izaicinājumiem ir izstrādāt un attīstīt riepas, kas būtu piemērotas plašam automobiļu klāstam. 2014. gada čempionātā četri mūsu labākie piloti brauca ar četriem dažādiem auto modeļiem, demonstrējot mūsu apņemšanos tiekties pēc paritātes, noteiktības un vienlīdzības šajās grūtajās sacensībās," piebilda Beilijs.
Riepu izvēle ir jaunākais no daudziem jaunievedumiem, ko Dunlop realizē sadarbībā ar BTCC. 2009. gadā Dunlop ieviesa sacīkšu riepu radiofrekvenču identifikācijas birkas (RFID), kuru uzdevums ir palīdzēt organizatoriem kontrolēt riepu skaitu, ko dalībnieki izmanto sacīkstēs. Šī tehnoloģija tiek izmantota arī Goodyear Dunlop grupas autoparkos, piemēram, kravas automobiļu riepu pārvaldībai.