Daugavpilī siltumenerģijas lietotāju parāds pārsniedzis divus miljonus latu

Aizvien pieaugošais patērētāju parāds nopietni apgrūtina uzņēmumam norēķinus ar kurināmā piegādātājiem, kā arī sarežģī tā modernizācijas procesu, kas vērsts uz pakalpojuma kvalitātes paaugstināšanu un tā pašizmaksas samazināšanu. "Daugavpils siltumtīkli" strādā stingrā ekonomijas režīmā.
Tā kā situācija ar siltumenerģijas parādiem šogad būtiski neatšķiras no iepriekšējām apkures sezonām, uzņēmuma vadība cer, ka laikā starp apkures sezonām patērētāji dzēsīs lielāko daļu parādu un uzņēmumam izdosies savlaicīgi sagatavoties nākamajai apkures sezonai.
Lai sekmētu norēķinus par patērēto siltumenerģiju, uzņēmumā notiek pastāvīgs darbs ar parādniekiem - tiek sūtīti brīdinājumi un slēgtas papildu vienošanās par parādu atmaksu. Ja tas nepalīdz, parādnieks tiek sūdzēts tiesā.
No 1.jūlija valdības plānotā akcīzes nodokļa piemērošana dabas gāzei, kas tiek izmantota kā kurināmais, sadārdzināšot siltumenerģiju un, pēc "Daugavpils siltumtīklu" vadītāja domām, vēl vairāk apgrūtināšot norēķinus par patērēto siltumenerģiju.
Uzņēmums dara visu iespējamo, lai minimizētu siltumtarifa celšanos, ko izraisīs akcīzes nodokļa piemērošana.