Banner 980x90

"Citadele" pārņems "GE Money Bank" klientus

Banka "Citadele" pārņems no "GE Money Bank" iedzīvotāju un uzņēmumu norēķinu kontu apkalpošanu, depozītus, krājkontus un kredītus.

To paredz līgums starp "GE Money Bank" un "Citadeli", kas kopā ar citiem likumā paredzētajiem dokumentiem ir iesniegts Finanšu un kapitāla tirgus komisijai (FKTK) atļaujas saņemšanai.

Darījums paredz arī "GE Money Asset Management fondu" un pensiju 2. un 3.līmeņa plānu pārvaldīšanas nodošanu "Citadeles" grupas uzņēmumam IPAS "Citadele Asset Management".

Šāds darījums tiek veikts atbilstoši "GE Money Bank" stratēģijai, kas paredz apdomīgu un atbildīgu bankas iziešanu no Latvijas tirgus.

Bankas "Citadele" valdes priekšsēdētājs Guntis Beļavskis paziņojumā medijiem skaidro, ka šis darījums ir viens no "Citadeles" attīstības soļiem atbilstoši bankas biznesa plānam. "GE Money Bank" klientu profils ir atbilstošs un "GE Money Bank" pakalpojumu klāsts ir savietojams ar "Citadeles" pakalpojumiem, kas ir būtiski klientu ērtībai. Arī klientu ģeogrāfiskais izvietojums ir atbilstošs "Citadeles" pakalpojumu pieejamībai.

"Mūsu interese nav tikai pārņemt produktu portfeļus, bet attīstīt klientu apkalpošanu, sniegt klientiem pēc iespējas plašākas bankas pakalpojumu izvēles iespējas, un "GE Money Bank" klienti no šīs pārejas tikai iegūs," norāda Beļavskis.

Klientu ērtībai tuvāko dienu laikā "GE Money Bank" filiālēs Daugavpilī, Liepājā, Ludzā un Rīgā darbu sāks arī "Citadeles" darbinieki, lai sniegtu plašāku informāciju par pāreju uz "Citadeli". Bankas "Citadele" darbinieki palīdzēs arī izvēlēties piemērotākos "Citadeles" pakalpojumus atbilstoši klienta vēlmēm. Šāda iespēja klientiem tiks nodrošināta līdz 20.septembrim.

"GE Money Bank" valdes priekšsēdētāja Jurita Brunava paziņojumā medijiem norāda, ka saskaņā ar šo darījumu klientiem bankā "Citadele" būs iespēja izmantot līdzvērtīgu produktu klāstu no plašā "Citadeles" piedāvājuma. Jau līdzšinējā abu banku sadarbība ļāva "GE Money Bank" klientiem izņemt skaidru naudu "GE Money Bank" un "Citadeles" bankomātos bez komisijas maksas.

Paziņojumā medijiem norādīts, ka pāreja klientiem notiks ērti un vienkārši. "GE Money Bank" klientu norēķinu kontu, depozītu, krājkontu un kredītu līgumu saistību un pakalpojumu nodošana bankai "Citadele" notiks pēc apstiprinājuma saņemšanas no FKTK.

"GE Money Bank" turpinās klientu apkalpošanu līdz 20.septembrim, savukārt banka "Citadele" sāks "GE Money Bank" klientu apkalpošanu no 23.septembra.

Lai klienti varētu piekļūt savā kontā esošajiem naudas līdzekļiem bez pārtraukumiem, "GE Money Bank" aicina vērsties jebkurā bankas "Citadele" filiālē savlaicīgi līdz 20.septembrim, lai jau tagad atvērtu norēķinu kontu "Citadelē" un pieslēgtu jebkurus citus nepieciešamos bankas pakalpojumus, kā arī pārskaitītu naudas līdzekļus no "GE Money Bank" konta uz savu jauno kontu bankā "Citadele".

Klientiem arī jāinformē darba devējs, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra vai citi partneri, kas klienta kontā ieskaita naudas līdzekļus - algu, pensiju, pabalstus u.c., par naudas pārskaitīšanu uz kontu bankā "Citadele".

"GE Money Bank" savā mājaslapā informē, ka visiem klientiem ar 23.septembri automātiski tiks atvērts jauns konts bankā "Citadele", tomēr klienti aicināti atvērt kontu bankā "Citadele" jau pirms plānotās pārejas. Ja klients būs pārskaitījis savus līdzekļus uz jauno norēķinu kontu bankā "Citadele" un ja šim norēķinu kontam nav piesaistīti citi "GE Money Bank" pakalpojumi (depozīti, kredīti, krājkonti, overdrafti), klients aicināts slēgt norēķinu kontu "GE Money Bank". Tādā gadījumā automātiski jauns konts bankā "Citadele" netiks atvērts.

Visas "GE Money Bank" maksājumu kartes darbosies līdz 20.septembrim, pēc tam to darbība tiks apturēta. Lai noformētu maksājumu karti un pieslēgtu internetbanku bankā "Citadele", klienti aicināti ierasties jebkurā bankas "Citadele" filiālē vai arī apmeklēt "Citadeles" darbiniekus "GE Money Bank" filiālēs Daugavpilī, Ludzā, Liepājā un Rīgā.

Arī izņemt skaidru naudu "GE Money Bank" bankomātos varēs līdz 20.septembrim. Pēc 20.septembra "GE Money Bank" bankomātu darbība tiks pārtraukta.

Ja uz klienta "GE Money Bank" kontu kāds pārskaitīs naudu pēc 20.septembra, nauda automātiski atgriezīsies pie tās sūtītāja.

Tuvāko dienu laikā visi "GE Money Bank" klienti saņems vēstuli ar detalizētu informāciju par pārejas procesu.

Pēc nepieciešamo apstiprinājumu saņemšanas no FKTK un Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras "Citadele Asset Management" pārņems "GE Money Bank" pensiju 2.līmeņa plānu "Blūzs" un "Džezs" un pensiju 3.līmeņa plānu "Tvists" un "Rumba" pārvaldīšanu. "Pārņemot sadarbību ar klientiem, mēs turpināsim "GE Money Bank" labās pārvaldīšanas tradīcijas un papildināsim ar mūsu speciālistu profesionalitāti, par ko liecina "Citadele Asset Management" pārvaldīto pensiju plānu ilgtermiņa rezultāti," paziņojumā medijiem raksta "Citadele Asset Management" valdes priekšsēdētājs Uldis Upenieks.

Līdz klientu saistību nodošanai "GE Money Bank" sniegs saviem esošajiem klientiem pakalpojumus, kā ierasts, kā arī līdz pakalpojumu pārejas noslēgumam turpinās gādāt par naudas līdzekļu drošību. Klientiem kredītsaistību maksājumi ir jāveic atbilstoši esošajam līgumam.

"GE Money Bank" uzsver, ka tā ir droša un stabila un tās likviditātes rādītājs divas reizes pārsniedz FKTK noteikto minimumu.

Pēc plānotās pakalpojumu pārejas uz banku "Citadele" "GE Money Bank" atteiksies no licences un vairs nebūs regulētas kredītiestādes statusā. Banka pārtrauks sniegt esošos pakalpojumus Latvijā, tostarp maksājumu veikšanu, karšu apkalpošanu un internetbankas pakalpojumus.

Klientus, kuri ir mainījuši savas dzīvesvietas adresi vai tālruņa numuru, "GE Money Bank" aicina atjaunot savu kontaktinformāciju, sazinoties ar "GE Money Bank", lai banka varētu laikus nosūtīt detalizētu informāciju par gaidāmo produktu portfeļu nodošanas procesu bankai "Citadele".

Jautājumu gadījumā klienti aicināti vērsties jebkurā "GE Money Bank" filiālē, zvanīt uz "GE Money Bank" uzziņu tālruni 1878, rakstīt e-pastu "info@gemoneybank.lv" vai nosūtīt ziņu internetbankas "GE online" sadaļā "Pasts".

Par pakalpojumu pārņemšanu un bankas "Citadele" pakalpojumiem klienti informāciju var saņemt jebkurā "Citadeles" filiālē visā Latvijā, kā arī pie "Citadeles" darbiniekiem "GE Money Bank" filiālēs Daugavpilī, Ludzā, Liepājā un Rīgā, zvanot "Citadeles" Klientu atbalsta centram pa diennakts tālruni 6701 0000 vai rakstot uz e-pastu "info@citadele.lv".

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)