Banner 980x90

"CIDO Grupa" pērn investējusi pus miljonu eiro attīstībā

Vadošais dzērienu ražotājs Baltijā SIA "CIDO Grupa" pērn vienpadsmit mēnešos ieguldījusi vairāk nekā 500 tūkstošus eiro uzņēmuma attīstībā, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja SIA "Cido Grupa" pārstāve Inese Lielpinka.

Investīcijas galvenokārt veido produktu sortimenta paplašināšana sulu un alus segmentos un videi draudzīgāka EcoFormas iepakojuma ieviešana dabīgajam minerālūdenim "Mangaļi".

SIA "CIDO Grupa" ģenerāldirektors Marijus Kirstukas: "CIDO Grupa" pērn bijuši vairāki nozīmīgi investīciju projekti, kas veicinājuši uzņēmuma izaugsmi dažādos tirgus segmentos. Esam paplašinājuši zīmolu "Amigos" ar jauniem sulu produktiem, kas ar savām neparastajām garšām un komunikāciju ir kļuvuši populāri jauniešu auditorijā. Tāpat arī turpinām iepriekšējo gadu tradīcijas, kļūstot par arvien videi draudzīgāku uzņēmumu un uzlabojot ražošanas procesus un iepakojumu. Šie visi projekti apvienojumā ar ilgtermiņa stratēģiju ļauj mums nodrošināt uzņēmuma izaugsmi Baltijas mērogā."

Pērn viens no nozīmīgākajiem investīciju projektiem ir videi draudzīgāka EcoForma iepakojuma ieviešana dabīgajam minerālūdenim "Mangaļi", ieguldot projektā ap 250 tūkstošus eiro. Ar šo projektu "CIDO Grupa" turpina iesākto vides programmu, veicot būtiskus uzlabojumus ražošanā un produktu iepakojumā, lai ražotu videi un ekoloģijai draudzīgākus produktus. Sezonā vislielākais pieprasījums pēc minerālūdens un dzeramā ūdens bija jūlijā, kad šīs produktu grupas pārdošanas apjomi pieauga par 35%, salīdzinot ar jūniju. Jāmin, ka pērn sezona iesākās ātrāk nekā citus gadus – jau aprīlī.

Pērnais gads bijis veiksmīgs arī alum "Lāčplēsis". Pēdējo mēnešu pārdošanas apjomi liecina, ka mērķtiecīgas darbības rezultātā iecienītajam zīmolam "Lāčplēsis" izdevies palielināt tirgus daļu un pat pērn septembrī kļūt par alus tirgus līderi.

"Lāčplēsis" pērn arī sasniedzis labus starptautiskus rezultātus. "Lāčplēsis Dzintara" gandrīz 5000 alus zīmolu konkurencē saņēma bronzas medaļu konkursā "Word Beer Cup 2014" ASV, bet "Lāčplēsis Ekstra" un "Lāčplēsis 3 iesalu" saņēma apbalvojumus konkursā "International Quality Institute" Briselē. "Lāčplēsis" festivālā "Mamma Daba" uzstādīja arī Ginesa rekordu vienlaicīgā skārdeņu atvēršanā.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)