LTV: Mediju lielākais izaicinājums ir saprast, kā izmaiņas to patēriņā pārvērst peļņā
Viņš atzīmēja, ka mediju patēriņa paradumos pēdējos gados ir notikušas vairākas lielas izmaiņas. Cilvēki mazāk lasa laikrakstus, bet vairāk patērē internetu. Lineāro televīziju pašlaik lielākoties lieto cilvēki vecumā pēc 35 gadiem. Tāpat ir parādījies video pieprasījums - cilvēki vēlas ikvienu raidījumu patīt atpakaļ vai skatīties sev atbilstošā laikā un no vēlamās vietas. "Mūsu izaicinājums pašlaik pat nav saprast, kur un kā kas mainās. Mūsu lielākais izaicinājums ir saprast, kā ar to pelnīt," uzsvēra Belte.
Belte teica, ka jaunākā paaudze neskatās televīziju, bet lieto, piemēram, "YouTube" un viņu dienaskārtību vairs nenosaka pieaugušie, rādot saturu televīzijā.
Līdz ar to gados jaunāko auditoriju sabiedriskie mediji var piesaistīt, nodrošinot saturu jauniešu lietotos medijos. "Mums ir jābūt "YouTube", mums ir jābūt "Instragram". Tas nozīmē, ka man ir jāveido departaments, kurš apkalpo sociālos tīklus. Tas nozīmē, ka ziņām tajā pašā brīdī, kad tās parādās, ir jābūt arī "Twitter"," sacīja LTV valdes priekšsēdētājs.
Jau ziņots, ka 2015.gadā LTV strādāja ar 16,95 miljonu eiro apgrozījumu un 1,198 miljonu eiro zaudējumiem.
Darbības nodrošināšanai LTV no valsts budžeta saņem apmēram 60%, savukārt pārējā summa tai jānopelna ar tiešo darbību un reklāmas ieņēmumiem. LTV ir sabiedriska raidorganizācija, kuras darbību uzrauga Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome.
Uz sarakstu